Курсҳо

  • Бахши Хониши таҳлилӣ бо забони англисӣ (JD)
  • Хондан ҳамчун як раванди маърифатӣ муайян карда мешавад, ки кушодани рамзҳоро барои ба даст овардани маъно дар бар мегирад. Хондан як раванди фаъоли сохтани маънои калимаҳо мебошад. Бо мақсад хондан ба хонанда кӯмак мекунад, ки иттилоотро ба сӯи ноил шудан ба ҳадаф равона кунад ва диққати ӯро мутамарказ кунад. Тамоми раванди курси хониш аз марҳалаҳои зерин иборат аст: 1. Тарҷумаи калимаҳои нав, 2. Хондан ва тарҷумаи мавзӯи нав, 3. Тартиб додани савол, 4. Иҷрои супоришҳо аз рӯи мавзӯъ, 5.Нақл кардани матн, 6.Таҳлили ибтидоии матн, 7. Изҳори ризоият ва норозигӣ бо мазмуни матн, 8. Дар ҳолати зарурӣ ҷустуҷўи далелҳо ва муқобил ва ғайра. Пас аз ҳар як мавзӯъ донишҷӯён бояд ба мавзӯи дарс такя намуда, ба дӯсти худ нома нависад.

  • Бахши дебатҳо барои кӯдакон 1 бо забони англисӣ
  • Омӯзиши забони англисӣ тавассути мубоҳиса як роҳи муассири такмили забони худ аст, зеро шумо метавонед на танҳо сухан гуфтан, балки фикрронии интиқодӣ низ омӯзед. Истифодаи мубоҳиса дарсҳоеро ташкил мекунад, ки хусусияти проблемавӣ ва ҷустуҷӯӣ доранд. Ин як бозии интеллектуалӣ аст. Ташкили мубоҳисаҳо дар раванди таълим малакаҳои тафаккури интиқодӣ ташаккул дода, ба талабагон таълим медиҳад, ки мавқеъ ва нуқтаи назари худро ҳимоя кунанд, дар шароити нави пешгӯинашаванда амал кунанд, нисбат ба нуқтаи назари одамони дигар оштинопазир бошанд. Тамоми раванди мубоҳиса аз марҳилаҳои зерин иборат аст: 1. Муқаддима ба мавзӯъ, 2. Тайёрӣ, 3. Мубориза (баҳс), 4. Саволҳо, 5. Ифодаи ақидаи воқеии худ.

  • Бахши дебатҳо барои кӯдакон 2 бо забони англисӣ
  • Омӯзиши забони англисӣ тавассути мубоҳиса як роҳи муассири такмили забони худ аст, зеро шумо метавонед на танҳо сухан гуфтан, балки фикрронии интиқодӣ низ омӯзед. Истифодаи мубоҳиса дарсҳоеро ташкил мекунад, ки хусусияти проблемавӣ ва ҷустуҷӯӣ доранд. Ин як бозии интеллектуалӣ аст. Ташкили мубоҳисаҳо дар раванди таълим малакаҳои тафаккури интиқодӣ ташаккул дода, ба талабагон таълим медиҳад, ки мавқеъ ва нуқтаи назари худро ҳимоя кунанд, дар шароити нави пешгӯинашаванда амал кунанд, нисбат ба нуқтаи назари одамони дигар оштинопазир бошанд. Тамоми раванди мубоҳиса аз марҳилаҳои зерин иборат аст: 1. Муқаддима ба мавзӯъ, 2. Тайёрӣ, 3. Мубориза (баҳс), 4. Саволҳо, 5. Ифодаи ақидаи воқеии худ.

  • Забони русӣ барои синфҳои ибтидоӣ
  • Зинаи ибтидоӣ– Ҳамаи хоҳишмандоне, ки талаби омӯзиш доранд аз санҷиши аввалаи муайянкунии сатҳи дониш мегузаранд. Баъдан бо маслиҳату кӯмаки мутасаддиёну мутахассисон онҳо аз рӯи синну сол сатҳи донишу қобилият ба гурӯҳҳои таълимӣ тақсим карда мешаванд.

  • Забони русӣ барои синфҳои 5-11
  • Зинаи миёна– Он довталабоне, ки сатҳи аввали бахши таълимиро ба итмом мерасонанд, ба таври ҳатмӣ бояд санҷиши ниҳоӣ гузаранд. Натиҷаи ин санҷиши ниҳоӣ барои гузаштан ба сатҳи оянда ба назар гирифта мешавад.

  • Бахши Муқаддима бо дебатҳо бо забони русӣ (B1)
  • Зинаи олии 1– Бахши дебатҳо-Debates (Discussion-1)-довталабони хоҳиши ба сатҳи номбурда гузаштан доранд, ҳатман бояд қобилиятхои зеринро дошта бошанд. Шартҳои ҳадди ақал барои муваффақ шудан ба сатҳи Discussion 1: 1. Довталаб бояд барномаи грамматикӣ ва лексикии минималии сатҳи аввал ва миёнаи таълими забони русиро аз худ карда бошад. 2. Довталаб бояд қобилияти суханкунӣ бо забони русӣ дар мавзӯи минималии дар барномаи сатҳи аввал ва миёна тасдиқкарда дошта бошад.

  • Бахши психологияи интенсивӣ бо забони русӣ (B2)
  • Зинаи олии 2– Шартҳои ҳадди ақал барои муваффақ шудан ба сатҳи Discussion 2: 1.Довталаб бояд барномаи бахши дебатoоро хуб аз худ карда бошад. 2.Довталаб бояд аз санsиши ниҳоии сатҳи Discussion 1 на кам аз 8 хол гирифта бошад. 3.Довталаб бояд аз рӯи мавзӯъҳои барномаи сатҳи Discussion 1 озодона сӯҳбат карда тавонад.

  • Забони олмонӣ барои синфҳои 5-11 (A1/A2)
  • Зинаи ибтидоӣ– Ҳамаи хоҳишмандоне, ки талаби омӯзиш доранд аз санҷиши аввалаи муайянкунии сатҳи дониш мегузаранд. Баъдан бо маслиҳату кӯмаки мутасаддиёну мутахассисон онҳо аз рӯи синну сол сатҳи донишу қобилият ба гурӯҳҳои таълимӣ тақсим карда мешаванд.

  • Забони олмонӣ (дараҷаи B1)
  • Зинаи миёна– Он довталабоне, ки сатҳи аввали бахши таълимиро ба итмом мерасонанд, ба таври ҳатмӣ бояд санҷиши ниҳоӣ гузаранд. Натиҷаи ин санҷиши ниҳоӣ барои гузаштан ба сатҳи оянда ба назар гирифта мешавад.

  • Забони олмонӣ (дараҷаи B2-C1)
  • Зинаи олӣ– Он довталабоне, ки сатҳи миёнаи бахши таълимиро ба итмом мерасонанд, ба таври ҳатмӣ бояд санҷиши ниҳоӣ гузаранд. Натиҷаи ин санҷиши ниҳоӣ барои гузаштан ба сатҳи оянда ба назар гирифта мешавад.

Навиштани нома

Натиҷаи мактуб ба почтаи электрони шумо фиристода мешавад.

Суроғои мо

Хуҷанд,
к. И.Сомонӣ 42, Бинои федератсияи иттифоқҳои касабаи вилояти Суғд 4-ум ошёна
Тел (+99292) 770-02-01
Хуҷанд,
к. Камоли Хуҷандӣ 157
Тел (+99292) 727-68-52

E-mail hamidaurunova@yandex.ru

Мо дар

счетчик посетителей сайта